Γιώργος Δημητρούλιας: Ούτε ειδικούς επιστήμονες, ούτε πολιτικούς Λουδοβίκους.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Ο ΛΟΓΟΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ

Στις 10 Αυγούστου, αυτού του έτους είχα στείλει επιστολή σε όλα τα μέσα για το πρόβλημα που δημιουργήθηκε στην Βασιλέως Γεωργίου μετά την διάνοιξή της. Αυτό το πρόβλημα το έχω επισημάνει πολλές φορές και στο παρελθόν αλλά τώρα ήλθαν τα κατασχετήρια του Δήμου Καλαμάτας με αποτέλεσμα οι βιοπαλαιστές πληττόμενοι ιδιοκτήτες να βρεθούν στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου στην τελευταία συνεδρίαση μετά από πρόσκλησή μου.

Ένας ρατσισμός εναντίον των Ελλήνων.

Φυσικά κανείς δεν έγραψε ή επισήμανε ότι ο υπογράφων αγωνίστηκε επί σειρά ετών για το συγκεκριμένο πρόβλημα αλλά με ικανοποιεί ότι αναγνωρίστηκε το πρόβλημα και όλες οι παρατάξεις στάθηκαν στο πλάι των ιδιοκτητών,  ας είχε απαντήσει στην αρχή ο δήμαρχός μας κύριος Νίκας, με ύφος Λουδοβίκου ότι θα εφαρμοστεί ο νόμος. Δηλαδή το «ρατσιστικό μου παραλήρημα», όπως γράφτηκε στον τύπο, ήταν όταν του επισήμανα ότι αν εφαρμοστεί ο νόμος, αυτοί οι δύστυχοι άνθρωποι θα βρεθούν στο παγκάκι χωρίς να φταίνε γιατί είναι η μοναδική τους κατοικία την ίδια στιγμή που στους λαθρομετανάστες δίνονται δωρεάν σπίτια και ανέσεις.  Το μόνο θετικό της αντίδρασης του «Λουδοβίκου» που έχουμε για δήμαρχο ήταν, όπως γράφτηκε στον τύπο, όταν ανέφερε ότι οι ιδέες του απέχουν παρασάγγας από τις δικές μου, δηλαδή διαφωνεί με την γνώμη μου ότι ο εκάστοτε δήμαρχος πρέπει να ενδιαφέρεται πρώτα για τους δημότες Καλαμάτας και ύστερα για τους πολίτες του υπόλοιπου κόσμου και μετά την στήριξή του από τους κομμουνιστές δημοτικούς συμβούλους τους είπα ότι στις επόμενες εκλογές να τον ψηφίσουν οι αφγανοί και οι πακιστανοί.

Ορισμοί και Άμεση Δημοκρατία.

Η παρουσία των ιδιοκτητών στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου έδειξε και κάτι άλλο πολύ πιο σοβαρό, ότι η λαϊκή συμμετοχή στα τεκταινόμενα του Δήμου, όχι μόνο μπορεί να αλλάξει άδικες αποφάσεις αλλά και να ευαισθητοποιήσει τους δημοτικούς άρχοντες, Λουδοβίκους και μη, σε προβλήματα δημοτών. Αυτή είναι μία από τις βασικές θέσεις του προγράμματός μας από την αρχή που συμμετείχαμε στα κοινά μέχρι σήμερα. Με χαροποίησε, δε, που αρχίζουν αργά αλλά σταθερά να οικειοποιούνται και άλλοι που ασχολούνται με τα κοινά τα τοπικά δημοψηφίσματα που είναι η άποψη του λαού στην πολιτική ζωή του τόπου.

Πριν κατηγορηθούμε για Λαϊκισμό καλό είναι να δώσουμε την σωστή διάσταση σε ορισμένες έννοιες:

Η λέξη Λαός ταυτίζεται με την έννοια Έθνος η οποία καθορίστηκε από τον Ηρόδοτο και είναι η κοινότητα των ανθρώπων που είναι ιδίας καταγωγής, έχουν την ίδια θρησκεία, τα ίδια ήθη και έθιμα και ίδια γλώσσα. Παράγωγα αυτής της λέξης είναι και ότι προσδιορίζεται ως Λαϊκό όπως ο Λαϊκός Πολιτισμός.

Λαϊκισμός ή δημαγωγία είναι όταν κάποιος διαιρεί την κοινότητα και την κάνει ένα άθροισμα ατόμων, δηλαδή κοινωνία, με ξεχωριστά υλικά συμφέροντα. Για όποιον θέλει περαιτέρω ερμηνεία ας ρωτήσει έναν ηλικιωμένο να του πει πως ήταν η ζωή στην Καλαμάτα παλιά σε σύγκριση με το σήμερα.

Το πρόβλημα της Ναυαρίνου.

Ερχόμαστε τώρα στο άλλο μεγάλο θέμα με ποια πρέπει να είναι η κίνηση στην Ναυαρίνου. Αυτό είναι ένα θέμα το οποίο πρέπει να είχε λυθεί μεταπολεμικά ή τουλάχιστον μόλις έγιναν οι πρώτες προσπάθειες για έλευση τουριστών στην Καλαμάτα πριν δεκαετίες.

Αφού δεν έγινε τότε, σήμερα να γίνει ένα τοπικό δημοψήφισμα της παραλιακής ζώνης, σε αυτούς που δραστηριοποιούνται και μένουν στην περιοχή για να υπάρξει επιτέλους  ο χαρακτηρισμός της από αυτούς που την χρησιμοποιούν και όχι να κάνει κουμάντο ο κάθε ειδικός σε ασκήσεις επί χάρτου ή ο κάθε πολιτικός «Λουδοβίκος», όπως ο δήμαρχός μας, ο οποίος κάνει πολιτική σπέκουλα πάνω στις πλάτες του λαού δηλαδή των δημοτών της περιοχής. Έτσι σε δεύτερο στάδιο θα μπορέσει να αποφασίσει ο Δήμος για την κατάλληλη χρήση της Ναυαρίνου και η απόφαση αυτή θα είναι σύμφωνη με την λαϊκή θέληση δηλαδή των κατοίκων-δημοτών.

Ο λόγος, λοιπόν, στον λαό δηλαδή στους δημότες και όχι σε «ειδικούς επιστήμονες» ή σε πολιτικούς «Λουδοβίκους».

Ευχαριστώ για την φιλοξενία.

Γιώργος Δημητρούλιας

Δημοτικός Σύμβουλος με την Ελληνική Δράση