Την δημοτική αρχή που θα απεγκλωβίζει τις παραγωγικές δυνάμεις της Τριφυλίας προσδίδοντας μεγάλη αξία στην εξωστρέφεια διεκδικώντας τους οδικούς άξονες που μας αναλογούν, αναμένουν οι πολίτες του ιστορικού Δήμου της Μεσσηνίας.
Με αφορμή τα ρεπορτάζ για τα 192 σημεία παγίδες σε όλη την Μεσσηνία, καθώς τα μισά εξ αυτών εντοπίζονται στην δυτική πλευρά του νομού, αποτελούν μείζον θέμα για το μέλλον του τόπου.
Δεν είναι μόνο ο “ευρωπαϊκός” άξονας Καλονερό-Τσακώνα που εκκρεμεί από το 1990, τώρα σημειώνονται προβλήματα ιδίως στο υπόλοιπο εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο της Τριφυλίας.
Ο άξονας Φιλιατρά-Γαργαλιάνοι που πιπιλίζεται από το 2009 αποτελεί μελανό σημείο για τη περιοχή καθώς φέτος τον Φεβρουάριο δόθηκε προτεραιότητα στο αναπτυξιακό συνέδριο με την υπόσχεση να ενταχθεί στο νέο ΕΣΠΑ της περιφέρειας με 20 εκ. ευρώ μαζί με τον άξονα Μεσσήνη-Αρχαία Μεσσήνη.
Το μόνο που κινείται είναι οι βελτιώσεις χάραξης στο τμήμα Βάλτα-Γαργαλιάνοι στο οποίο υπήρξε μελετητική ωριμότητα.
ΧΑΝΕΤΑΙ Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΤΡΙΦΥΛΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΑΙΔΑΛΩΔΕΙΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΑΡΤΗΡΙΕΣ
Από την άλλη εκτός από τις παρεμβάσεις στον επαρχιακό δρόμο Αρμενιών-Περδικονέρι-Πλάτη-Χριστιάνοι, αλλά και το τμήμα Κυπαρισσία- Κατσιμικάδα-Μουριατάδα, αυτό που χρήζει ενδιαφέροντος είναι η εκκίνηση βελτίωσης του τμήματος Κυπαρισσία-Ροντάκι-Στασιό-Αρμενιοί το οποίο έχει επισκεφθεί κλιμάκιο από τις τεχνικές υπηρεσίες της περιφέρειας, αλλά και οι δρόμοι στην περιοχή της ορεινής ζώνης κοντά στο Σιδηρόκαστρο μέχρι το Σελλά όπου έγιναν τμηματικές παρεμβάσεις.
Καταληκτικά η Τριφυλία θυμίζει ένα απίθανο οδικό οδικό δίκτυο που δεν έχει ακόμα άμεση επαφή με τους 2 εθνικούς δρόμους προς Καλονερό και Κυπαρισσίας-Πύλου καθώς ορισμένα χωριά δεν έχουν επαφή με συγκεκριμένες οδικές αρτηρίες για την απεξάρτησή τους από τους δρόμους της δεκαετίας του 70…
Μήπως ήρθε ο καιρός να δούμε κάποιους να ασχολούνται σοβαρά επιτέλους;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΖΙΚΑΣ