Ερώτηση για την κατανομή της κρατικής διαφημιστικής δαπάνης στα περιφερειακά Μ.Μ.Ε. καταθέτουν βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας.
Συγκεκριμένα, η ΝΔ ζητά να μάθει από τον αρμόδιο Υπουργό κ. Νίκο Παππά κατά πόσον αποδίδεται το 30% της κρατικής διαφημιστικής δαπάνης στα περιφερειακά μέσα σύμφωνα με την πρόβλεψη του Νόμου.
Ζητά, επίσης, να πληροφορηθεί αν και κατά πόσον έχει επιβληθεί οποιαδήποτε κύρωση για τους φορείς του δημοσίου που δεν κατευθύνουν τμήμα της διαφημιστικής τους δαπάνης στα Μ.Μ.Ε.
Υπ. ΨΗΠΤΕ: Το 30% της κρατικής διαφήμισης στα περιφερειακά ΜΜΕ (Τρίτη 07 Νοεμβρίου 2017)
Το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης εξέδωσε εγκύκλιο, επ’ ευκαιρία της κατάθεσης των -υπό έγκριση από τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας- προγραμμάτων επικοινωνιακής προβολής έτους 2018 των Υπουργείων και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου και Ιδιωτικού Δικαίου του ευρύτερου δημόσιου τομέα. Στην εγκύκλιο, που απεστάλη σε Υπουργεία, Αποκεντρωμένες Διοικήσεις, Περιφέρειες και Δήμους, καθώς και τους εποπτευόμενους φορείς αυτών, γίνονται οι εξής επισημάνσεις:
1. Στα προγράμματα επικοινωνιακής προβολής θα πρέπει να περιέχεται υποχρεωτικά και η κατανομή τουλάχιστον του 30% της προϋπολογιζόμενης δαπάνης κάθε φορέα μεταξύ των περιφερειακών μέσων Ενημέρωσης (έντυπα μέσα, ραδιόφωνο, τηλεόραση).
2. Σε περίπτωση μη τήρησης των προβλεπομένων, το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης θα επιβάλλει στον υπόχρεο φορέα διοικητικό πρόστιμο ισόποσο με τη διαφημιστική δαπάνη που υπολείπεται για τη συμπλήρωση του ανωτέρω ποσοστού συμμετοχής.
Το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης εκφράζει εμπράκτως την πρόθεσή του για εφαρμογή των προβλεπομένων από το νόμο 2328/1995, ο οποίος δεν εφαρμόστηκε ποτέ από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ.