Το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), σχεδιάζει διαγωνισμούς για την παραχώρηση της διαχείρισης (management) των αεροδρομίων της Καλαμάτας, της Χίου και της Πάρου, για τα οποία εκτιμάται ότι διαθέτουν επιβατική κίνηση που μπορεί να προσελκύσει το επενδυτικό ενδιαφέρον.
Το αεροδρόμιο της Καλαμάτας βρίσκεται στο επίκεντρο εξαιτίας της μεγάλης ανάπτυξης που συγκεντρώνει η περιοχή της Μεσσηνίας, λόγω και του «Costa Navarino».
Mε βάση τις εκτιμήσεις, την επόμενη 20ετία προβλέπεται να έχει επιβατική κίνηση που μπορεί να ξεπεράσει τους 130.000 επιβάτες.
Η Χίος υπολογίζεται ότι μπορεί να ξεπεράσει ακόμη και τις 500.000, ενώ η Πάρος -που θεωρείται από τα ιδιαίτερα τουριστικά Κυκλαδονήσια- τους 120.000 επιβάτες. Και για τα τρία νησιά δρομολογείται πλειάδα από κρίσιμα έργα, τα οποία εσχάτως φιγουράρουν στα προτεινόμενα προς χρηματοδότηση έργα από το πακέτο Γιούνκερ.
Για τη Χίο προγραμματίζεται επέκταση του διαδρόμου στα 1.850 μέτρα, αύξηση των θέσεων στάθμευσης των αεροσκαφών, κατασκευή νέου πύργου ελέγχου, αύξηση του χώρου του αεροσταθμού, καθώς και άλλα έργα συνολικού κόστους 105 εκατ. ευρώ, συμπληρωματικές εργασίες στο νέο αεροδρόμιο της Πάρου, τερματικός σταθμός, πύργος ελέγχου αεροσκαφών συνολικής έκτασης 5.500 τ.μ. και οδικά έργα, ενώ αναγκαίος κρίνεται ο εκσυγχρονισμός του αεροδρομίου της Καλαμάτας, για το οποίο απαιτούνται πολλά τεχνικά έργα αναβάθμισης, ύψους άνω των 35 εκατ. ευρώ.
Πηγή: www.newmoney.gr