Ο Δήμαρχος Μεσσήνης ΑΚΟΥΕΙ (Ο Δρόμος Ριζόμυλος Καλαμάτα Υλοποιείται.)

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Ο Δήμαρχος Μεσσήνης Γ. Τσώνης είναι φανερό ότι έχει αποδεχτεί τη χάραξη κλειστού αυτοκινητοδρόμου στα όρια του σχεδίου πόλης της Μεσσήνης και προσπαθεί με κουτοπονηριές να κρύψει την αλήθεια από τους πολίτες και επαγγελματίες την υποβάθμιση της Μεσσήνης και την καταστροφή των επιχειρήσεων και την υποβάθμιση των περιουσιών τους.

Όπως έχουμε γράψει στον τύπο επανειλημμένως από το 2016 μέχρι και σήμερα μιλάμε για έναν κλειστό δρόμο με παράκαμψη της Μεσσήνης και της Βελίκας.

Ο Δήμαρχος Μεσσήνης αντί να ενδιαφέρεται για την πόλη του την Μεσσήνη βάζει ταφόπλακα με αυτό το δρόμο κλειστού τύπου «Νιου Τζέρσεϊ» και βάζει λουκέτο σε 120 επιχειρήσεις που βρίσκονται πάνω στο δρόμο.

Ο κ. Δέδες σε συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό «Best» την 1-4-2019 λέει ότι ο δρόμος θα δημοπρατηθεί άμεσα και μάλιστα πριν τις εκλογές του Μαΐου σύμφωνα με τη διυπουργική απόφαση η σύμβαση με τον ανάδοχο θα έχει 30 χρόνια; 4 χρόνια κατασκευή για το δρόμο και 26 χρόνια η συντήρηση.

Να υπενθυμίσουμε ότι στις 22 Φεβρουαρίου στην Πύλο ο γ.γ. Υποδομών Γιώργης Δεδές έχει υποσχεθεί ότι ο δρόμος Καλαμάτα Ρυζόμυλος προϋπολογισμού 200εκ. ευρώ θα δημοπρατηθεί το Μάρτιο χωρίς απαλλοτριώσεις. Είχε ξεκαθαρίσει ότι «θα γίνει με προκήρυξη δημοσίου διαγωνισμού και η κατασκευή θα υλοποιηθεί με ΣΔΙΤ.

Δηλαδή με ιδιωτικά και δημόσια κεφάλαια. Είναι λοιπόν ξεκάθαρο ότι θα μπουν διόδια (γιατί αλλιώς πως οι ιδιώτες θα πάρουν τα χρήματα τους) ο Κ Δεδές και ο Δήμαρχος Μεσσήνης είναι στην ίδια γραμμή και είχαν συναποφασίσει για το έργο αυτό (ταφόπλακα για τη Μεσσήνη) και προσπαθούν να κερδίσουν χρόνο για τις επικείμενες εκλογές κοροϊδεύοντας τους πολίτες της Μεσσήνης και της Ανάληψης οι οποίοι καταστρέφονται και η πόλη της Μεσσήνης ερημώνει.

Ο Δήμαρχος Μεσσήνης συγκρότησε επιτροπή η οποία θα ενημερωνόταν για το τι προβλέπει η μελέτη, η επιτροπή (συσκότισης) όπως την ονομάζουμε εμείς μάλλον θα λειτουργήσει όταν το έργο θα ξεκινήσει και οι μπουλντόζες θα καταστρέψουν τις περιουσίες του κόσμου αλλά και τις επιχειρήσεις.

Οι χουντικές αντιλήψεις του κ. Δέδε που θέλει να δημοπρατήσει το έργο του οποίου δεν υπάρχει μελέτη δεν έχει περάσει το σχέδιο από το δημοτικό συμβούλιο της Μεσσήνης και δεν έχουν ενημερωθεί οι πολίτες που θίγονται, ο κ. Δεδές χτες στην συνέντευξή του είπε « χαμογελώντας ότι ο δρόμος εγκρίθηκε και θα δημοπρατηθεί ο Δήμαρχος Μεσσήνης ακούει, πρέπει λοιπόν να αφήσει τα προεκλογικά κολπάκια ο δήμαρχος Μεσσήνης αλλά και ο κ. Δεδές όπου για λίγους ψήφους θέλουν να καταστρέψουν την Μεσσήνη και τους επαγγελματίες της περιοχής ρωτάμε το Δήμαρχο Μεσσήνης τα εξής:

1) Συμφωνεί με το δρόμο κλειστού τύπου και παράκαμψη της Μεσσήνης
2) Θέλει να βάλουν λουκέτο οι επιχειρήσεις της Μεσσήνης
3) Γιατί δεν φέρνει το σχέδιο του δρόμου στο Δημοτικό Συμβούλιο Μεσσήνης
4) Ποια είναι η θέση του προέδρου Δ.Δ. Αναλήψεως Παύλου Γρηγορόπουλου;

Ενημερώνουμε τους κατοίκους της Μεσσήνης και τους επαγγελματίες ότι ο δήμαρχος δεν μας έχει απαντήσει ποτέ σε αυτά τα ερωτήματα ούτε σε συνέντευξη μας στον Ραδιοφωνικό σταθμό «Παλμός 90,5» στις 27 Μαρτίου που τον προκαλούμε ανοιχτά να απαντήσει και να έρθει σε αντιπαράθεση μαζί μας όπως καταλαβαίνετε ο Δήμαρχος κρύβεται και συντάσεται με το υπουργείο και τον κ. Δέδε.

Εμείς όμως οι επαγγελματίες και οι ιδιοκτήτες τώρα που φτάνουν οι εκλογές πρέπει να απαντήσουμε στις χουντικές ενέργειες του Δημάρχου Μεσσήνης αλλά και του κ. Δέδε όπου χωρίς καμία ενημέρωση στους πολίτες θέλουν να φτιάξουν ένα δρόμο κλειστού τύπου με παράκαμψη της Μεσσήνης.

Συνέντευξη για το δρόμο Ρυζόμυλος Καλαμάτα

Ευχαριστούμε τους κυρίουςΠαυλάκη Βασίλειο, Φάκωνα Δημήτριο και Σταματελόπουλο Ευάγγελο για την τόσο σημαντική συνέντευξη που μας παραχώρησαν σχετικά με το δρόμο Ριζόμυλος Καλαμάτα

Posted by Palmos Messinia on Friday, 29 March 2019

Εμείς οι επαγγελματίες λοιπόν δημοσιοποιούμε το σχέδιο του υπουργείου που είναι το εξής:
Πρόκειται για σχέδιο που αφορά το τμήμα από το Πάμισο μέχρι το Ριζόμυλο, παρακάμπτει την Εθνάρχου Μακαρίου στη Μεσσήνη , τη Βελίκα και συναντά την υπάρχουσα οδό περίπου στο 2°- 3° χιλιόμετρο μετά τη Μεσσήνη.

Πρόκειται για αυτοκινητόδρομο κλειστού τύπου με 4 λωρίδες κυκλοφορίας, παράδρομους, υπερυψωμένες γέφυρες και τρεις κυκλικούς κόμβους σε απόσταση 5 χιλιομέτρων .

Παρά την άτυπη μεν, αλλά ύποπτα φορτική πίεση του Δημάρχου να αποδεχτούν οι παρόδιοι ιδιοκτήτες το παρόν σχέδιο – μελέτη, που επισήμως δεν έχει ακόμα σύμφωνα με τα λεγάμενα τους, παρουσιασθεί – η μελέτη προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων γεννώντας πολλά ερωτηματικά και αμφιβολίες για τη σκοπιμότητα εκπόνησης της και τα συμφέροντα που εξυπηρετεί.

Ειδικότερα:

Η μη επαρκής ενημέρωση όλων όσων θα έπρεπε με αντίστοιχη αποσπασματική και παρελκυστική τακτική.

Η προφανής αντικειμενική και αντιληπτή στο καθένα, αδυναμία κατασκευής πάνω στην υπάρχουσα οδό που διέρχεται μέσα από οικίες, καταστήματα, εργοστάσια, παρακείμενες οδούς κοινόχρηστες ή ιδιωτικές, αυτοκινητόδρομου με διάζωμα στο μέσον τεσσάρων συν 2 βοηθητικών λωρίδων και παρακείμενων παραδρομών.

Ο πλήρης αποκλεισμός ιδιοκτησιών, υφισταμένων οικιών, αλλά κυρίως καταστημάτων και εργοστασίων με επακόλουθη ανυπολόγιστη ζημία ολοκληρωτική καταστροφή των ιδιοκτητών .

Η αναποτελεσματικότητα ως προς τον χρόνο διέλευσης, δεδομένου ότι σε απόσταση μικρότερη των 5 χιλιομέτρων ενσωματώνει τρεις κυκλικούς κόμβους και ακολουθεί την υπάρχουσα χάραξη με τις στροφές που ήδη υπάρχουν.

Η αναποτελεσματικότητα ως προς το κόστος, δεδομένου ότι είναι ανυπολόγιστο αφού θα εκσφενδονιστεί σε μεγάλο ύψος από ιδιαίτερες αποζημιώσεις που θα ζητήσουν οι υφιστάμενοι ζημία παρόδιοι ιδιοκτήτες.

Η αναποτελεσματικότητα ως προς την ασφάλεια, αφού θα διέρχεται ζωνών πυκνής οικιστικής ανάπτυξης, όπως ο υπάρχων.

Η μη ύπαρξη κάποιας συγκοινωνιακής μελέτης που να επιτάσσει την κατασκευή ενός αυτοκινητόδρομου τέτοιου τύπου, επί του υπάρχοντος.

Επειδή θα πρέπει όλοι οι επηρεαζόμενοι να λάβουν πλήρη γνώση των σχεδίων χωρίς υπεκφυγές, μεθοδεύσεις και συσκότιση.

Δηλώνουμε ότι θα εκφράσουμε με κάθε νόμιμο μέσο την αντίθεση μας στο ενδεχόμενο έγκρισης και κατασκευής ενός τέτοιου έργου.

Επιθυμούμε την ήπιας μορφής, διαπλάτυνση και βελτίωση του υπάρχοντος δικτύου που θα αναδεικνύει τα τοπιολογικά χαρακτηριστικά της περιοχής και δεν θα προκαλεί ανωμαλία στην οικιστική και οικονομική ζωή των παρόδιων ιδιοκτητών. Θα μείνουμε αποφασισμένοι και σθεναροί προασπιστές της περιουσίας μας, της λογικής και κυρίως του Νόμου σε κάθε ενέργεια μας.

Καλούμε όλους τους επαγγελματίες και ιδιοκτήτες της Μεσσήνης να συνταχτούν μαζί μας στον αγώνα εναντίον της καταστροφής της Μεσσήνης από αυτό το κατάπτιστο σχέδιο του υπουργείου και του Δημάρχου Μεσσήνης. Πρέπει λοιπόν να τους δώσουμε ένα καλό ράπισμα στις ερχόμενες εκλογές για να καταλάβουν ότι οι πολίτες έχουν δύναμη.

Εκπρόσωπος Επαγγελματιών

Παναγιώτης Μητσέας
Ευάγγελος Σταματελόπουλος
Τάκης Δημακόπουλος