Παγωμένο ξανά το θέμα του δρόμου Καλονερό – Τσακώνα με παχιά λόγια Δέδε

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Η παγωμάρα μετά τις παχυλές υποσχέσεις που ακόμα δεν πήραν σάρκα και οστά για τον οδικό άξονα Καλονερό-Τσακώνα που έχει εξαγγελθεί αρκετές φορές, προβληματίζει τόσο την Κυβέρνηση όσο και τους τοπικούς φορείς.

Μάλιστα η πρόσφατη ανακαίνιση του θέματος πήρε έκταση στο Δήμο Τριφυλίας όπου κυριαρχεί απογοήτευση καθώς στο οικείο Δ.Σ. έχει τονιστεί κατ επανάληψη ότι ο Δήμος ζητούσε από το Αναπτυξιακό συνέδριο που έγινε στην Τρίπολη την επιτάχυνση των έργων, ιδίως μετά τις υποσχέσεις του Γ.Γ. Υποδομών κ. Δέδε που ως τώρα πέφτουν στο κενό χωρίς καμία δημοπράτηση.

ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ

Την ίδια στιγμή την αδράνεια στο θέμα πιστοποίησε η ιστοσελίδα ypodomes.com καθώς για την τροποποίηση των συμβάσεων στα μεγάλα έργα έχουν μείνει ορφανά τα τμήματα της Ολυμπίας Οδού Πύργος-Καλό Νερό και Καλό Νερό-Τσακώνα. Από τη στιγμή που κόπηκαν το 2013 πολύ λίγα πράγματα έχουν γίνει για να δούμε αυτά τα έργα να υλοποιούνται. Σε μία πρώτη ανάγνωση γίνεται λόγος για τμήματα με μικρές ροές που δεν συνδέουν 2 σημαντικά αστικά κέντρα αλλά αγροτικές περιοχές και είναι μάλλον απίθανο να δούμε να γίνονται αυτοκινητόδρομοι.

Το πρώτο τμήμα από τον Πύργο μέχρι το Καλό Νερό έχει το περιβαλλοντικό πρόβλημα του περάσματος του Καϊάφα. Αυτό από μόνο του δημιουργεί μεγάλα αναχώματα λόγω της ανάγκης νέας χάραξης με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει (αύξηση κόστους λόγω απαλλοτριώσεων).

Για το Καλό Νερό-Τσακώνα δημοσιεύματα το φέρνουν ως τμήμα που ενδιαφέρει τον Μορέα η κατάσταση δεν είναι και πολλή καλύτερη. Μιλάμε για ένα άξονα 28χλμ που χρειάζεται διαπλάτυνση (ενδεχομένως και κατά τόπους νέα χάραξη) όπου δεν έχουν εκτελεστεί απαλλοτριώσεις, άρα το κόστος κατασκευής δεν είναι και τόσο ευτελές μάλλον το αντίθετο (πάνω από 150εκατ.ευρώ).
Το έργο έχει το προνόμιο να είναι περιβαλλοντικά εγκεκριμένο και στο μεγαλύτερο μέρος του προβλέπει νέα χάραξη: Παράκαμψη στο Κοπανάκι με κατ εντ κάβερ, διέλευση πιο νότια στο Δώριο από τον υφιστάμενο δρόμο και πιο βόρεια σε Μάλθη – Κόκλα και στην περιοχή που είναι οι στροφές (μεταξύ Καλού Νερού – Κοπανακίου) καινούργια χάραξη.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΖΙΚΑΣ