Η αύξηση της χρονικής διάρκειας των παραχωρήσεων με ταυτόχρονη μείωσης της τιμής των διοδίων και την ανάθεση της κατασκευής των λεγόμενων «ορφανών» έργων αποτελούν το διακαή πόθο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Στο σενάριο αυτό η Δυτική Ελλάδα έχει να «λαμβάνει» το δικό της «μερτικό» καθώς πολλά από αυτά τα «ορφανά» μέχρι στιγμής έργα αφορούν στη περιοχή.
Ήδη στο Υπουργείο έχει συσταθεί μία ομάδα από υψηλόβαθμα στελέχη τα οποία έχουν ζητήσει από όλους τους παραχωρησιούχους να καταθέσουν τις προτάσεις τους προκειμένου να υπάρξει μία πρώτη επεξεργασία αλλά και για να δουν την ανταπόκριση εκ μέρους τους.
Πρώτο-πρώτο στη λίστα είναι το έργο επέκτασης της Ιόνιας Οδού Ιωάννινα-Κακαβιά, το οποίο έχει και γεωστρατηγική σημασία καθώς από τη μία φτάνει μέχρι το κυριότερο οδικό πέρασμα ανάμεσα στη χώρα μας και την Αλβανία και δεύτερον είναι τμήμα του Διευρωπαϊκού Άξονα Orient/East Med
Επίσης η σύνδεση Αγρινίου και Πρέβεζας συμπληρώνουν το παζλ της Ιόνιας. Αντικείμενο για τη Γέφυρα δείχνει να είναι η σύνδεση με τη Ναύπακτο που είναι λίγων χιλιομέτρων.
Για την Ολυμπία και τον Μορέα είναι το επωνομαζόμενο και ως «δαχτυλίδι της Πελοποννήσου» δηλαδή το ορφανό τμήμα Πύργος-Καλό Νερό-Τσακώνα.
Όπως όλα δείχνουν είμαστε σε μία έναρξη μιας νέας εποχής οδικών έργων με παραχώρηση η οποία προς το παρόν ζυμώνεται και θα δούμε αρκετές εξελίξεις τους μήνες που έρχονται. Να σημειώσουμε ότι οι αρμόδιοι υπουργοί μιλώντας στην εκπομπή του Γ. Μποζίκα ‘Πρωινό Δρομολόγιο’ του Ρ/Σ Παλμός 90,5 έχουν τονίσει ότι το Καλονερό-Τσακώνα αποτελεί προτεραιότητα για την Μεσσηνία από την Κυβέρνηση μαζί με το Ριζόμυλος-Καλαμάτα.
Με πληροφορίες και από τον ιστότοπο ypodomes.com
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΖΙΚΑΣ