Απόστολος Κατσιφάρας στον Παλμό 90,5 FM: “Εκπτώσεις στα έργα δεν υπάρχουν-Χωρίς Τσακώνα αυτοκαταργείται ο Εθνικός σχεδιασμός”

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Την μάχη μέχρι τέλους για τον Ιόνια Οδό για να ολοκληρωθεί ο Δυτικός άξονας μέχρι την Τσακώνα με ορατό το κίνδυνο να χαθεί ακόμα και το ΕΣΠΑ υπογράμμισε σε δηλώσεις του στην εκπομπή Πρωινό Δρομολόγιο του Γιάννη Μποζίκα στο ραδιοσταθμό Παλμός 90,5 ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας.
Χρόνια τώρα ο απερχόμενος περιφερειάρχης παραμένει στην θέση του αμετακίνητος αποτελώντας ένα χρυσό σύμμαχο για την Μεσσηνία μαζί με το περιφερειακό συμβούλιο Δυτικής Ελλάδας που δυστυχώς κανείς δεν αξιοποίησε ως συμμαχία στο τόπο μας.
Σταυροφορία μέχρι τέλους και για το Καλό Νερο-Τσακώνα
Συγκεκριμένα ο κ. Κατσιφάρας με αφορμή την τελευταία συνεδρίαση της επιτροπής παρακολούθησης των οδικών αξόνων τόνισε ότι “Ολυμπία οδός χωρίς το σύνολο του τεχνικού και φυσικού αντικειμένου από την Αθήνα, Πάτρα, Πύργος Καλό Νερό-Τσακώνα δεν υφίσταται, αυτό δεν είναι δογματική προσέγγιση αλλά αποτελεί σοβαρή και άξια τοποθέτηση, διότι ο δυτικός άξονας με βάση την αρχική στρατηγική ήταν να γίνουν διευρωπαϊκά δίκτυα όπως έγιναν στην αρχή, άρα λοιπόν μακροπρόθεσμα δεν είναι τίποτα άλλο παρά να στηρίζω τον εθνικό σχεδιασμό της χώρας”.
Διεμήνυσε ότι “όταν στηρίζεις δεν υπάρχουν εκπτώσεις στα έργα, παρά τις δυσκολίες που περνά η χώρα μας κι επομένως από όποιο πολιτικό μετερίζι, από όποια θέση κι αν είναι, ακόμα κι αυτό του ενεργού πολίτη θα στηρίζω αυτό που θεωρούμε ότι μπορεί να απελευθερώσει τις παραγωγικές και οικονομικές δυνάμεις του τόπου με ένα δρόμο από Τσακώνα-Καλό Νερό-Πάτρα μέχρι την βόρεια Ευρώπη μπορούμε να ελπίζουμε για την επόμενη ημέρα”.
Δύο Ιστορικά λάθη για το Πάτρα-Πύργος
Σε ερώτηση για το Πάτρα- Πύργος διερωτήθηκε λέγοντας ότι “είναι μεγάλο θέμα στην ατζέντα καθώς έγιναν 2 ιστορικά λάθη ως τώρα από το Αθηνοκεντρικό κράτος: το 2013 απεντάχθηκε το έργο από τη σύμβαση παραχώρησης κι ερωτώ ως πολίτης αν δεν είχε βγει όπως δεν βγήκε κανένα άλλο, ίσως σήμερα να είχε ολοκληρωθεί παρά το πρόβλημα της νότιας χάραξης στο Καΐάφα, το δεύτερο λάθος ήταν όταν η συγκυβέρνηση έσπασε το έργο, ήρθαν οι εκλογές με αποτέλεσμα το 2016 με την νέα κυβέρνηση Τσίπρα η εργολαβία από 1 έσπασε σε 8 εργολαβίες από τις οποίες μόνο οι 5 έχουν συμβάσεις, ενώ τώρα η νέα κυβέρνηση μιλάει για επανασχεδιασμό δηλαδή χάνεται πολύτιμος χρόνος” για να επισημάνει ότι “το έργο είναι ενταγμένο με συμβάσεις που τρέχουν και νομικές απολήξεις, οπότε ρωτάμε τι θα γίνει με τις εργοληπτικές εταιρείες αν κάνουν προσφυγές διότι δεν το γνωρίζω και τέλος υπάρχει το καίριο ερώτημα αν η Ευρωπαϊκή ένωση το έχει αποδεχτεί ως μεγάλο έργο ή θα τεθεί από μηδενική βάση”.
Κατέληξε λέγοντας ότι για ανάπτυξη χωρίς δρόμους δεν μπορούμε να μιλάμε για την Δυτική Πελοπόννησο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΟΖΙΚΑΣ