Κάρμεν Ρουγγέρη: «Η Ελλάδα δεν επενδύει στον πολιτισμό και στη νέα γενιά»

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Συνέντευξη στο Γιάννη Μποζίκα

Ευδιάθετη αλλά κυρίως με αυτογνωσία η μεγάλη θεατρική συγγραφέας, ηθοποιός και δημιουργός Κάρμεν Ρουγγέρη με αφορμή την περιοδεία της στην Πελοπόννησο μας μίλησε για την Ελλάδα που αξίζουμε αλλά προσπερνάμε..
«Η Τριφυλία και Μεσσηνία πάντα με τιμά ιδιαίτερα για αυτό επισκέπτομαι την Κυπαρισσία κάθε χρόνο, είναι ένας τόπος που αγαπώ πολύ, τυχαία είχα έρθει στη περιοχή για διακοπές ένα καλοκαίρι την ημέρα τη γιορτής μου, συνάντησα μια γυναίκα η οποία είχε δει παραστάσεις μας στην Αθήνα και αμέσως κάλεσε φίλους να με δουν και να μιλήσουμε, όποτε έκτοτε κάθε καλοκαίρι έρχομαι από την περιοχή».

Tα παιδιά δεν είναι μόνο το μέλλον είναι η ταυτότητά μας
Έτσι φέτος ήρθε στο ΤΡΕΝΟΤΕΧΝΕΙΟ με την παιδική παράταση « Το βαλς με τα παραμύθια» το οποίο όπως μας εξηγεί «είναι 6 μικρά έργα που μιλάνε για τις αξίες της ζωής, ντυμένα με την μουσική του Γιόχαν Στράους καθώς ήθελα να γνωρίσουν τα παιδιά τους κλασικούς συνθέτες πέρα από το ψυχαγωγικό μέρος της παράστασης» για να τονίσει ότι «η κλασική μουσική είναι σημαντική για το πολιτισμό και να γνωρίζουν ότι υπάρχει για να κάνουν τις επιλογές τους διότι στην χώρα μας ξέρετε ότι απουσιάζει η παιδεία και ο πολιτισμός προς τους νέους».

Η Ελλάδα δεν επενδύει στον πολιτισμό
Μας μιλά για την εμπιστοσύνη της στη νέα γενιά συμπληρώνοντας ότι «μου κάνει τρομερή εντύπωση πως αυτή η χώρα ΔΕΝ επενδύει στον πολιτισμό, από την άλλη τα παιδιά είναι το μέλλον του κόσμου, εδώ δεν επιτρέπουν να γίνουν παρατάσεις για παιδιά στα αρχαία θέατρα με τη δικαιολογία ότι μπορεί να τα καταστρέψουν, αλλά δυστυχώς η κυρία με τα τακούνια μπορεί να προκαλέσει μεγαλύτερη ζημιά» για να συμπεράνει ότι «τα παιδιά που ζητούμε να κρατήσουν τον χώρο πεντακάθαρο το πράττουν, αλλά όλοι οι μεγάλοι αυτή την στιγμή στα χέρια μας διαμορφώνουμε το μέλλον της χώρας και είναι κρίμα να πάει χαμένο».

Σε ότι αφορά τα σχέδια της μας αποκάλυψε ότι «του χρόνου ετοιμάζεται το έργο Ο Τσάρος με την γενειάδα που είναι ένα ρωσικό παραμύθι πλημμυρισμένο όμως από 4 μεγάλους συνθέτες όπου τα παιδιά εκεί θα μάθουν για τον Τσαικοφσκι κι όχι μόνο».