Σιδηροδρομική σύνδεση της Μεσσηνίας στα τρία έργα προτεραιότητας.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Σύμφωνα με ανακοίνωση της  ΕΡΓΟΣΕ η σιδηροδρομική σύνδεση στο νέο λιμάνι της Πάτρας (με κόστος 240 εκατ. ευρώ), η σύνδεση με την πόλη της Καλαμάτας (συμπεριλαμβανομένης της σύνδεσης Κατακόλου – Ολυμπίας – Κυπαρισσίας ), αποτελεί τον οδικό χάρτη με τρία έργα προτεραιότητας.

Η ΕΡΓΟΣΕ τονίζει ότι σχεδιάζεται η πλήρη αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου, μεταξύ των οποίων όπως έχουμε αναφέρει,  η γραμμή Κιάτο – Ροδοδάφνη (η υποδομή ολοκληρώνεται μέχρι το τέλος 2018), η σιδηροδρομική σύνδεση της Πάτρας (τα έργα συνεχίζονται με ταχείς ρυθμούς εντός χρονοδιαγραμμάτων), η γέφυρα στον Γαλλικό, τα έργα στον Σπερχειό και τα έργα παρακολούθησης λειτουργίας των γεφυρών.

Παράλληλα, η ΕΡΓΟΣΕ είναι πλέον πολύ κοντά στην ολοκλήρωση πολλών κρίσιμων έργων, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τη γραμμή Λιανοκλάδι – Δομοκός, μαζί με τη μεγάλη σήραγγα στο όρος Οθρυς και όλες τις 14 γέφυρες του έργου. . Το νέο  έργο προβλέπεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Οκτωβρίου. Η εταιρία ελπίζει με τον τρόπο αυτό ολοκληρώνεται η γραμμή Αθήνας – Θεσσαλονίκης, η οποία πλέον θα είναι σε όλο το μήκος της διπλή και ηλεκτροκινούμενη, κάτι που σημαίνει ότι ηλεκτροκινούμενα τρένα -όπως το ‘Ασημένιο βέλος’ που αποκαλύψαμε από τον Αύγουστο- θα μπορούν να κινούνται σε όλο το μήκος της γραμμής με αυξημένες ταχύτητες, χωρίς αλλαγές έλξης, οι χρόνοι διαδρομής θα ελαττωθούν σημαντικά, και η χωρητικότητά της για κάθε είδους σύγχρονο τροχαίο υλικό θα αυξηθεί.

Φαίνεται ότι αν το νερό μπει στο αυλάκι με διεκδίκηση των τοπικών κοινωνιών υπάρχει φως στο τούνελ καθώς το κόστος της βενζίνης αυξάνεται χρόνο με το χρόνο, ιδίως αν δούμε τον χάρτη για αύξηση των πόρων υπέρ του συγκεκριμένου σκοπού. Το επιστέγασμα είναι ότι ο σιδηρόδρομος μπορεί να φέρει ανάπτυξη για τον τόπο.

ΓΙΑΝ. ΜΠ